loading...

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان

بازدید : 134
11 زمان : 1399:2

همانطور كه گفته شد يكي ديگر از خدمات كار در ارتفاع بدون داربست و با طناب ، پيچ و رولپلاك نماي ساختمان ميباشد.لازمه انجام پيچ و رولپلاك نما با روش طناب در وهله اول وجود افرادي است كه دوره هاي آموزشي كار با طناب را كه يك آموزش بين المللي در سراسر جهان ميباشد و ايراتا نام دارد را با موفقيت پشت سر گذاشته و داراي اين مدارك باشند، افرادي با اين خلاقيت و حرفه اي در كار ميتوانند پيچ و رولپلاك سنگ نما شما را بدون اينكه،شما نگران كيفيت انجام كار باشيد را به خوبي به اتمام برسانند.

شركت ما پيشرو درفعاليت هاي كار در ارتفاع با تيمي قدرتمند از افرادي كه داراي گواهي نامه ايراتا ميباشند.

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان خود را با ضمانت كتبي به ما بسپاريد.

در اين اينجا سعي كرده ايم مطلب پيچ و رولپلاك سنگ نما را از صفر تا صد براي شما دسته بندي كنيم تا

نياز شما را به طور كامل از زمان اجراي سنگ كاري تا پايان پروژه پيچ و رولپلاك برطرف كند.

مقدمه اي مختصر بر پيچ و رولپلاك نما بدون داربست

مسلما يكي از نكات زيبايي نماي ساختمان شما وجود سنگ كاري هاي يكدست آن مي باشد.

ساختمان هاي زيادي در سطح شهر وجود دارد كه دچار ريزش سنگ نما و لغي سنگ ميباشند.

دليل ايجاد اين پديده به طور كامل در پايين توضيح داده شده است.

نكته حائز اهميت اين است كه ما بايد فكري به حال سنگ هايي كنيم كه دچار لغي ميباشند ،

زيرا اين سنگ ها هستند كه خطر آفرين ميباشند.

تصور كنيد كه يك عابر پياده در مسير ساختمان شما در حال حركت است ،

بعد به اين موضوع پي خواهيد برد كه بايد هر چه سريعتر به پيچ و رولپلاك نماي ساختمان خود اقدام نماييد.

بازدید : 170
11 زمان : 1399:2

عمليات پيچ و رولپلاك نماي ساختمان در سه حالت بايد اجرايي شود: در حالت اول در گذر زمان سنگ هاي نما شل شده و احتمال سقوط ان وجود دارد و براي جلوگيري از حوادث ناگوار عمليات پيچ و رولپلاك سنگ نما انجام مي شود.

در حالت دوم بخشي از سنگ نما تخريب شده و يا سقوط كرده است و براي ترميم و جلوگيري از سقوط بخش هاي ديگر نما نياز است كه پيچ رولپلاك سنگ اجرايي شود.

در حالت سوم براي محكم تر شدن سنگ ها در نما كارفرما بعد از سنگ كاري و يا بعد از گذشت مدتي اقدام به پيچ رولپلاك نما مي كند.

مراحل اجراي پيچ رولپلاك نما به چه شكل است؟

پس از تماس با تيم كاري متخصص و متعهد ما ، نيروهاي با تجربه زرين ساب به محل اعزام شده و باتوجه به ابعاد نماي ساختمان و جنس سنگ و موارد ديگر براورد هزينه مي كنند و تعداد پيچ و رولپلاك براي انجام پروژه به صورت حدودي تعيين مي شود و پس توافق ترفين عمليات پيچ و رولپلاك نماي ساختمان اغاز مي شود.

پيچ رولپلاك نما به دو صورت پيچ رولپلاك بدون داربست و با طناب و با داربست انجام مي پذيرد و اين موضوع با توجه با موقعيت ساختمان و درخواست كارفرما تعيين مي شود ، البته لازم به ذكر است كه پيچ رولپلاك نماي ساختمان بدون داربست با دقت كمتري اجرايي مي شود و خطرات بيشتري براي نيروي كار دارد و توصيه ما به كارفرما اين است كه براي انجام دقيق و سريع و حفظ ايمني كار بهتر است ابتداداربست بر روي نماي ساختمان بسته شود و پس از ان پيچ و رولپلاك نماي ساختمان اغاز شود.

ابزاري كه براي پيچ رولپلاك نما نياز است كدامند؟

ابزار اصلي براي اجراي پيچ رولپلاك سنگ نما شامل : پيچ بند ، دريل مخصوص ، پيچ مخصوص در ابعاد استاندارد ، رولپلاك در ابعاد متناسب با پيچ مصرفي ، رنگ و بتونه مخصوص با رنگ سنگ نماي ساختمان و … مي باشد.

ايا با پيچ رولپلاك سنگ ظاهر نما تغيير مي كند؟

جواب اين سوال خير است ، زيرا پس از پايان كار پيچ و رولپلاك نما با استفاده از بتونه و رنگ سطح نقاطي كه پيچ در سنگ قرار گرفته است پوشانده مي شود و به علت مواد خاص براي اين منظور در مدت كوتاهي جذب سنگ شده و ماندگاري بسيار بالايي دارد و به قول معروف انگار نه انگار كه در سطح سنگ ، پيچ رولپلاك كار شده است و هيچ اثري باقي نمي گذارد.

قيمت پيچ رولپلاك سنگ نما بر چه اساس تعيين مي شود؟

قيمت پيچ رولپلاك سنگ نماي ساختمان بر اساس پارامترهايي مانند متراژ پروژه ، نوع سنگ نما ، تعداد پيچ و رولپلاك مصرفي ( تعدادي محاسبه مي شود ) و منطقه جغرافيايي پروژه و عوامل ديگري كه در قرارداد ذكر مي شود تعيين مي شود.

دقت كنيد كه قيمت پيچ رولپلاك نماي ساختمان كه توسط تيم كاري ما اعلام مي شود كاملا مناسب و معين بوده و به دليل شعار زرينساب كه رضايت مشتري مقدم بر منافع گروه كاري است همواره سعي كرده ايم كه بهترين خدمات را بهترين قيمت ارائه كنيم.

چرا تيم كاري زرين ساب را براي پيچ رولپلاك سنگ نماي ساختمان انتخاب كنيم؟

زماني كه تصميم به انجام پيچ و رولپلاك سنگ نما مي كنيد، اولين و مهمترين نكته اي كه بايد به ان توجه كنيد انتخاب درست گروه كاري است كه قرار است اين عمليات را اجرا كند و لازم است به مواردي دقت كنيد كه به چند مورد اشاره مي كنيم:

اولين نكته رزومه و سابقه و تجربه تيم كاري يا افرادي است كه در حوزه پيچ رولپلاك سنگ نماي ساختمان فعاليت دارند و به جرات مي توان گفت موفقيت در اجراي هر پروژه اي وابسته به اين موضوع است.

دومين نكته بحث نيروي كار است كه بايد كاملا با متدهاي كار در ارتفاع و پيچ و رولپلاك سنگ اشنا باشند و بتوانند به خوبي در ارتفاع و موقعيت هاي مختلف كار كنند.

بحث بعدي مسئله قيمت پيچ و رولپلاك نماي ساختمان است كه لازم است تا افراد در ابتدا فريب قيمت هاي پايين و حتي بالا را نخورند و با اعتماد به تيم هاي كاري معتبر و شناخته شده بهترين قيمت را براي پروژه ي خود در نظر بگيرند.

بازدید : 180
11 زمان : 1399:2

نماي هر ساختماني نشان دهنده ي زيبايي آن ساختمان مي باشد واولين ارتباطي كه ما با يك ساختمان برقرار ميكنيم نماي ساختمان است و در موارد خريد و فروش املاك نماي ساختمان بعد از طراحي داخلي دومين گزينه ي انتخاب مشتريان مي باشد اين نكته در ساختمان ها و برج هاي مرتفع قابل بازديد و رويت نمي باشد وبراي جلو گيري حوادثي ناشي از ريزش سنگ ها و استحكام بخشيدن به نماي ساختمان از پيچ و رولپلاك نماي ساختمان استفاده مي كنند تا خطرات جاني ومالي ناشي از سقوط سنگ هاي نما رامهار كنند.

بيشتر نماهاي ساختمان اسيب پذير هستند و در گذر زمان دچار مشكل مي شوند و خطرات زيادي را براي عابران و ساكنان ساختمان ها ايجاد مي كنند و در اين زمان است كه پيچ رولپلاك نما معنا پيدا مي كند.

به طور كلي پيچ رولپلاك نما قطعه اي است كه به عنوان يك بند براي نماي ساختمان استفاده مي شود كه ازپيچ گالوانيزه به طول ۶ سانتي متر و جنس رولپلاك آن ازفيبر يا پلاستيك بوده كه بدون آن پيچ هيچ وزني را نمي تواند تحمل كند كه ساختارپيچ رولپلاك نما راتشكيل مي دهند.

دقت كنيد كه پيچ رولپلاك در كنار نماشويي با مواد نانو مي تواند نماي ساختمان شما را ايمن ، زيبا و ماندگار كند.

مواردي كه قبل از اتصال پيچ رولپلاك نما بايد بررسي شوند:

اولين بخشي كه قبل از عمل پيچ و رولپلاك نماي ساختمان مورد بررسي قرار مي گيرد نوع و رنگ سنگ استفاده شده در نماي ساختمان مي باشد كه اين بررسي شامل ابعاد سنگ ،رگه هاي سنگ و قطر سنگ نما نيز مي باشد و همچنين روشي كه سنگ كاري انجام شده ونحوه ي كار گذاشتن سنگ نما نيزبايد بررسي شود.

استحكام سنگ نما به ساختار وجنس ديواري كه نما برروي آن قرارگرفته نيز وابسته است پس از بررسي موارد بالا بايد ابزاركارآمد و گروه مختصص مناسبي براي انجام عمليات استحكام بخشيدن به نماي ساختمان توسط پيچ رولپلاك نما انتخاب شوند.

اگر اين موارد بالا رعايت نشوند باعث آسيب رساندن به نماي ساختمان توسط تنش هاي غير مجاز توسط (هيلتي و…)و تعضيف استحكام نما شده كه سبب بروز ريزش سريعترنما مي شوند كه اين كار بايد به افراد مجرب و داراي تجربه در اين زمينه سپرده شود.

در اجراي پيچ رولپلاك سنگ ، نماي ساختمان لكه دار مي شود كه اين عيب توسط بتونه اي همرنگ پيچ رولپلاك نما برطرف شده و باعث مي شود كه اين لكه در ديد نباشد.

نحوه انجام پيچ رولپلاك نما

درهر ۵۰ سانتي متر از نماي ساختمان پيچ رولپلاك نما نصب مي شود اگر عرض نما كمتر از۵۰ سانتي متر باشد برروي هر يك از پلاك ها دوپيچ زده مي شود.

براي ثابت نگه داشتن نما هاي سنگي كه عرض آنها باريك تر از ۱۰سانتي متر باشد توسط پيچ رولپلاك نما در مواردي شامل ستون ها و يا قاب پنجره ها براي جلو گيري از لق شدن سنگ نما ابتدا توسط يك دريل معمولي سنگ را سوراخ مي كنند و زماني كه به بتون زير سنگ رسيدند توسط يك دريل چكشي با دقت بالا بتون را سوارخ كرده و سنگ را توسط پيچ رولپلاك نما محكم مي كنند وتوسط بتونه اي همرنگ سنگ نماي ساختمان روي تمامي پيچ رولپلاك نما مي زنند تا روي زيباي ظاهري ساختمان تاثير منفي نگذارد.

حالا اگر قسمتي از سنگ نماي ساختمان ريزش كرده باشد براي مستحكم كردن آن قسمت با پيچ رولپلاك نما به صورت زير عمل مي كنند:

ابتدا محلي كه سنگ نماريزش كرده را تميز مي كنند وتمامي نخاله هاي به جا مانده از سنگ نماي با دقت بدون اينكه به ساير سنگ هاي نما آسيبي برسد برداشته مي شوند حال پشت سنگ جايگزين توسط ابزاي به نام سنگ فرز شكاف داده مي شود وسپس با چسب هاي مخصوص سراميك ،پودر سنگ و سيمان سفيد پر مي شود و با دقت در محل مورد نظر نصب مي شود سپس از يك پيچ ۸ سانتي متري كه براي اطمينان از استحكام آن استفاده مي كنند.

در نهايت با استفاده از چسب هاي مخصوص سراميك ،پودر سنگ و سيمان سفيد درز هاي باقي مانده مي پوشانند تا مانع از نفوذ آب به پشت سنگ نماي جايگزين شود و با استفاده از پيچ و رولپلاك نماي ساختمان آن را مستحكم مي كنند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 2348
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی